2011. április 19., kedd

Menzai klasszikusok I: sárgaborsófőzelék

Tényleg igazi menzai étel, legalábbis nekem, mivel most ettem először menzán kívül. Ott kedveltem (bár nem annyira mint a "pidzá"-t. Igen, a pizza következetesen így szerepelt az étrendben.) és most megpróbálkoztam itthon is készíteni.

Hozzávalók:
1 csomag sárgaborsó
3-4 gerezd fokhagyma
1/2 fej vöröshagyma
1 paprika
1 paradicsom
bors
fűszerpaprika
házi vegetea
kevés olaj
2-3 e.kanál liszt
2 dl tejföl

Előkészítés:


A borsót pár órával főzés előtt beáztatom. A hagymát és a fokhagymát felszeletelem. A paprikát és a paradicsomot is felkockázom.

Elkészítés:

Kevés olajon megdinsztelem a hagymát, majd rádobom a fokhagymát. Ha kész van a paradicsomot és a paprikát is megpárolom rajta. Ezután ráteszem a borsót és felengedem vízzel. Megfűszerezem és megfőzöm. Ha kész van berántom. Hagyom meghűlni, ekkor belekeverem a tejfölt.

Tudom, hogy pörkölttel lenne igazán retro, de most fasírtot készítettem hozzá.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése