2011. április 12., kedd

Tükörtojásos melegszendvics

Kamaszkoromban sokat ettem ebből a melegszendvicsből. Aztán valahogy feledésbe merült ez az étel. Néhány éve, mióta saját családom van újra felfedeztem és rájöttem, hogy méltatlanul lett elfeledve.

Hozzávalók:
Kenyérszeletek
Kenyerenként 1 db tojás
sajt
olaj
vaj/margarin
fűszerpaprika/egész kömény

Elkészítés:
A kenyeret megvajazom, a sajtot lereszelem.
Tükörtojást készítek a hagyományos módon, ezt ráteszem a kenyérre és a reszelt sajttal megszórom.
A tetejére fűszerpaprikát vagy köményt szórok.


Az hogy a tojást mennyire sütjük meg ízléstől függ. Volt egy ismerősöm, aki azt szerette benne, ahogy folyik le a tojássárgája a kezén evés közben. Sokak számára talán nem hangzik ez túl gusztusosan, de ez is egy vélemény. Én fedő alatt szoktam "bújtatott" tükörtojást készíteni hozzá, de persze az angolszász vidéken dívó mindkét oldalán megsütött tojás is jó rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése