2011. június 3., péntek

Menzai klasszikusok II: finomfőzelék

Amit én csak vegyesfőzeléknek hívok, mert a finomfőzelék nagyképűen hangzik, mégha igaz is. Ahogy évekkel ezelőtt a Jutas úti Spar előtt "Fedél nélkül"-t áruló hajléktalan mondta: "Hát majd én eldöntöm, hogy finom-e." 


Hozzávalók: 
vegyes zöldség (általában ami van otthon, borsó, krumpli, répa, brokkoli, karfiol, kukorica stb.)
- egy nagy tejföl
- két e.k. liszt
- só
- bors
- házi vegeta
- kevés cukor

Elkészítés:
A zöldséget felteszem főni. A fűszereket (só, bors, vegeta, cukor) is beleszórom a zöldséges vízbe. Amíg fő, addig a tejfölt és a lisztet csomómentesen összekeverem. A forró vízből kiveszek egy keveset és ezt is a tejfölös masszához keverem. Aztán ezt belekeverem a főzelékbe még egyszer felforralom.

A képhez: A feltétet nem én vettem hozzá. Nem az én ötletem volt. Talán fel sem kellett volna így tenni a blogra. Én nem eszek ilyen feltéteket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése