2011. június 11., szombat

Rakott káposzta kicsit másképp

Az egész úgy kezdődött, hogy a barátom rántott csirkét akart enni, mit én nagyon nem szeretek. Úgyhogy ő kapott olyat, magamnak meg összedobtam valamit a mélyhűtőből. (Igen, rájöttem, a savanyú káposztát le lehet fagyasztani és utána is jó lesz. Amíg nem olvasztottam ki, addig nem voltam biztos.)
A kaja egy kicsit a rakott káposztára hajaz, csak nincsen benne hús.

Hozzávalók:
hal
savanyú káposzta
tejföl
rizs
házi vegeta

kömény
kevés olaj

Elkészítés:
Egy tűzálló tálat kikenek olajjal és beleteszem a megmosott, kicsavart káposztát. A tetejére kevés tejfölt kenek. A rizst kevés olajon kicsit pirítom, aztán ház vegetás vizet öntök rá és fedő alatt puhára párolom. Amikor kész, ezt ráöntöm a káposztára és erre is egy kevés tejfölt kenek.
A halat sózom, megszórom köménnyel és házi vegetával. Utána megpárolom és ráteszem a rizsrétegre. Újra megkenem ez egészet tejföllel és bele a sütőbe úgy fél órára.
Én tejföllel és kenyérrel ettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése